ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم
ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم

8.سنگ های با عرضه،آدم های...

8.

یکی از علاقمندی هام جمع کردن سنگه. البته نه هر سنگی،قیمتی بودن یا نبودنشون خیلی مهم نیست همینکه با سنگایی دیگه متفاوت باشه کافیه.دیشب نشسته بودم وبا ذره بین به سنگام نگاه می کردم.آبی،لاجوردی،پرتقالی و... رگه های رنگی،شفاف وکدر،شاید یه ساعت محو نگا ه کردن و کشف کردنشون بودم.

میگن بعضیاشون توی زندگی آدما تاثیر دارن.فیزیکی یا حتی متافیزیکی.مثلاً یه سنگی داشتم که می گفتن به خاطر انرژی ماوراییش جلوی خون ریزی زخم رو می گیره وواقعاً هم می گرفت البته فهمیدم که به خاطر انرژی ماورایی نیست،به خاطر مواد معدنی ایه که این سنگ داره وبه محض تماس با زخم،خون رو منعقد می کنه.یا بعضی دیگه از سنگ ها خاصیت درمانی دارن وحتی می تونن جلوی رشد غده های سرطانی رو بگیرن یابعضیاشون واسه افزایش رزق وروزی خوبن یا... .

با خودم فکر کردم ما آدما که مثلاً عقل کلیم(به تعبیر همکارم مغز کل!) به اندازه همین سنگ های بی جوون هم توانایی نداریم؟(به تعبیری عرضه نداریم)که توی زندگی خودمون واطرافیانمون مفید باشیم؟قبول دارم که بعضی از تاثیرات اشیا فقط جنبه تلقینی وروانی داره.اما آدما همین اندازه هم بی خاصیتیم که نمی تونیم الکی هم که شده دل کسی رو خوش کنیم؟ناتوان تر از یه سنگیم؟!!از اون طرف هم می شه نگاه کرد،ما آدما از یه سنگ انتظار معجزه داریم ولی از برادر،خواهر،دوست یا... به سنگ اعتماد می کنیم ولی به آدم نه!

چرا؟!!یا علتش من نوعی ام که نمی تونم تاثیر مثبت بزارم یا شما نوعی که نمی تونی بپذیری.پیدا کنید پرتقال فروش را!!!


توی بعضیاشون رگه هایی وجود داره که باعث زیبایا زشت شدنشون شده.با خودم فکر می کردم که شاید تفکرات واعتقادات ماآدما هم مثل همین رگه هاباشن،یه وقتی ممکنه سفت بشن مثل اینایی که توی سنگ ها هست.اگر سفت شده دیگه نمی شه تغییرشون داد.اصلاً نمی شه.پس کاش چیزایی واسم ارزش بشه که اگر یه روزی مثل این رگه ها سفت شدن باعث زیبا ترشدن من بشن نه زشتی


پ.ن:


*  اگر بخواهی نهنگ شکار کنی،بایداول بر اقیانوس پیروز شوی


**هر وقت خواستی سنگ بزرگی را بلند کنی اول زیر پایت را محکم کن بعد زورت را امتحان کن

 

**دردوستی،فقط دوستی کن،به دنبال جبران نباش.توفقط مدیون"دوستی"هستی نه هیچکس دیگر.

*

نظرات 5 + ارسال نظر
عاصی سه‌شنبه 6 آبان 1393 ساعت 15:20

چجوری همچین چیزایی گوش میدید؟؟؟
بابا چه فازیه آخه؟!

خدا بگم چیکارت کنه با این پیشنهاد دادنت؟

به خدا بگو هیچ کاریم نکنه!همین جوری که کرده بسمه!!!

عاصی سه‌شنبه 6 آبان 1393 ساعت 15:07

دانلود کردم.
گوش کردم
و الآن به وضوح امکان داره خودکشی کنم
بیش از حد برای من و روحیه م غمگین بود

من نبودم!

استیگ سه‌شنبه 6 آبان 1393 ساعت 12:09 http://thinkpad.blogsky.com/

خیلی هم عالی.

من خان مردمداری هستم!

استیگ سه‌شنبه 6 آبان 1393 ساعت 11:28 http://thinkpad.blogsky.com/

خان عزیز، رنگبندی قالبت چشم رو میزنه و نمیشه متن طولانی رو خوند.

الان درستش می کنم

shima سه‌شنبه 6 آبان 1393 ساعت 11:24 http://man-bi-to.blogsky.com

آدمها که خیلی بیشتر از سنگا توانایی دارن!! البته از نوع برعکس ، از نوع منفیش ! خیلی با عرضه ن تو کینه ورزی ، حسادت ، دل شکستن و ... تاثیرات مثبت هم دارن اما این روزا اینقدر حالم بده اینقدر دلگیرم که نمیتونم به این تاثیرات مثبت و اندک فکر کنم...

بله تاثیرات همیشه مثبت نیست.
یکیش خود من!
چرا این روزا حال هممون خوب نیست؟!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.