ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم
ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم

84.سفرانه

84.

چند دقیقه ای می شه که رسیدم.

یه سفر دوازده ساعته با 8ساعت رانندگی خسته کننده توی جاده ی خیس و... .ملت شب یلدا می رن مهمونی و...ما می زنیم به جاده!!!

حرف های چند روز پیش مامان وبغضش پشت تلفن و صد البته ذهن و دل محبوب نازنین که از کیلومترها می تونم آشفتگیش رو حس کنم،دیدن "پیرمرد" رو برام واجب کرد.

دیشب رو تا صبح نتونستم پلک رو هم بزارم.از زور بی خوابی دارم هلاک می شم.

با تاخیر یلدا مبارک!


نظرات 1 + ارسال نظر
بهار شیراز دوشنبه 1 دی 1393 ساعت 12:50 http://mahbobam46.blogfa.com/

از دست این محبوب ها که آدمو به دیوانه بازی وامی دارند..
کارتون خیلی خوب بوده، دیدار مادر ...

همین چیزا محبوب رو دلنشین وخواستنی می کنه
مادر
مادر
مادر
یعنی همه ی زندگی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.